Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2015 22:05 - Модерната мечта
Автор: swan Категория: Поезия   
Прочетен: 275 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 01.05.2015 22:07


 Гледах ги как взаимно се използваха и

го наричах любов, истинска любов, може би.

Един ден се реших и я попитах:

„Наистина ли го обичаш повече от всичко?”

Отговорът още отеква в ушите ми:

„Мислиш си, че това е любов скъпа,

лъжеш се – той ме иска, за да може да

 се похвали с мен като с нова придобивка

и за миг да избяга от самотата на парите.

А аз съм с него, защото няма при кой друг да отида.

Пропилях възможностите си за нещо по-добро,

сега съм просто поредната играчка на един богаташ.

И за всичко съм си сам сама виновна.

Мога с увереност да ти го заявя –

любовта не съществува, тя е една мечта,

нищо повече, освен от една безполезна искра.

В днешно време всичко е въпрос на пари

и това не прави впечатление на никого.

А и няма защо да прави впечатление,

защото в днешно време ценностите са

къщата с басейна и банковата сметка.

Повече жени са съгласни да са поредната плячка,

ако “ловецът” им осигури луксозен живот,

независимо дали този живот е почтен,

те са съгласни на всичко, защото нямат нищо друго.

Ще ти дам един съвет, по-добре учи и

направи всичко по-силите си да си независима.

За да не свършиш като мен, моят път е лесен,

но и аз не знам къде ще съм след година.

Той ще си намери нова уличница,

а аз ще съм на улицата откъдето започнах.

Учи сега, за да утре да можеш сама

 да избираш коя да си и с кого да си.

Учи сега, за да утре да си самата себе си.

Труди се сега, за да утре да си доволна от себе си.

Направи всичко това,

за да сама да определиш съдбата си.

А ако постигнеш мечтите си, ще си доволна,

независимо колко безсънни нощи ти е отнело,

това ще е изцяло твое дело, твоя гордост.”



Тагове:   мечта,   любов,   истина,   изгода,


Гласувай:
5



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: swan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7745
Постинги: 4
Коментари: 1
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930